Az elégedett ügyfélbázis erősödése: A Kogwheel csapat kommunikációs tréningjének hatása

Amikor megalapítottam vállalkozásomat tíz fővel, nem is gondoltam, hogy öt év múlva már a nagyvállalatok közé tartozunk majd, nem pedig a közepes vállalkozások közé. Ez egyrészt óriási örömöt és elégedettséget jelent számomra, másrészt pedig hatalmas felelősséget is, ami folyamatosan nyomást gyakorol rám. Tudom, hogy felelősséggel tartozom a vállalatomban dolgozó emberek jövője és megélhetése iránt. Ezért folyamatosan fejleszteni és javítani szeretném nemcsak a vállalkozás működését, hanem a szolgáltatás minőségét is.

Nem szeretnék nagy marketing költségeket felhalmozni. Inkább a pénzt a munkavállalóimnak jutalmazás formájában adom, de ehhez az elégedett ügyfelek száma folyamatosan növekednie kell, hogy új vendégeket tudjunk vonzani ajánlások révén. Ebben a tekintetben ráleltem a tökéletes segítségre a Kogwheel csapat kommunikációs tréning szolgáltatása által. Fantasztikus velük együtt dolgozni, mivel a cégünkön belül javult a kommunikáció, a munkavállalók pedig profibbá váltak az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, valamint az esetleges panaszok kezelésében is. Ráadásul a vállalati légkör és hangulat is hatalmas mértékben javult.

Nagyon boldog vagyok, hogy már közel egy éve együtt dolgozunk ezzel a fantasztikus csapattal, és még nagyobb örömömre szolgál, hogy biztos vagyok abban, hogy hosszú távon is együtt fogunk tudni dolgozni velük. A közös munka egy igazi élmény, a munkavállalók pedig valóban élvezik a tréningeket, miközben folyamatosan fejlődnek, és a vállalat eredményei is egyre jobbak lesznek. Ezek alapján csak ajánlani tudom őket és szolgáltatásaikat mindenkinek, aki a folyamatos fejlődést és a vállalati hangulat javulását tűzte ki célul.

Leave a Comment