Az ember hajlamos egysíkúan gondolkodni, pedig az üzleti életben egyre inkább szükség van egyfajta széleskörű rálátásra, sajnos nem csak a saját szakmai területünkön, hanem bizony átfogóan széles körben a vállalatirányítás és a vállalatfejlesztés területein egyaránt. Ide tartozik a marketing és értékesítési feladatok menedzselésének változásai is. Hiszen gondoljunk csak bele, hogy ma már nem úgy hirdetünk és nem úgy szerzünk ügyfelet mint régen. Egyre inkább csökken a nyomtatott sajtó száma és jelentősége, egyre növekszik a netes megjelenések értéke és még sorolhatnám. Teljesen át kell reformálni a marketing feladatokat és ehhez egy széleskörű szemléletváltás szükséges, legalábbis a nagy eredmények megkívánják az biztos.
Vállalati tanácsadóként viszonylag sok partnerem döntött most a weboldal átalakítás, weboldal fejlesztés, tartalommarketing és hirdetési munka változtatásában vagy fejlesztésében, de bizony koránt sem mindegy, hogy ezt milyen céggel valósították meg. Persze ajánlást én mindig teszek az általam ismert területeken a kivitelező személyére, de a döntés nem az én kezemben van. Ezen a területen azonban nagyon is sokat számít, hogy kit bízunk meg a feladatok elvégzésével, legyen szó akár új weboldal készítés, honlap készítés, akár meglévő weboldal vagy honlap átalakítás feladatairól.
Én azt tudom elmondani, hogy aki szemléletváltást vitt végig a gondolkodásán, és nem költségként, hanem kőkemény befektetésként tekint a weboldalakra és a saját oldalai átalakítására, fejlesztésére, és emellé egy egyedi weboldal készítés területén jártas, lelkiismeretes és szakmailag képzett webes csapat munkáját választja segítségül, az legalább annyira nagy versenyelőnyre tud szert tenni manapság, mint akkor, amikor az egész internetes világ elkezdődött. Aki pedig erre nem hajlandó, lemarad, és később fogja végig vinni ezeket a folyamatokat, csak éppen már súlyos veszteségek árán.